Analyst, Control Audits & Monitoring
CHEP
Buenos Aires, Argentina
hace 2 días

locationsBuenos Aires, Argentinatime typeFull timeposted onPosted 17 Days Agojob requisition idJR9135

CHEP helps move more goods to more people, in more places than any other organization on earth via our 300 million pallets, crates and containers.

We employ 11,000 people and operate in more than 55 countries. Through our pioneering and sustainable share-and-reuse business model, the world’s biggest brands trust us to help them transport their goods more efficiently, safely and with less environmental impact.

What does that mean for you? You’ll join an international organization big enough to take you anywhere, and small enough to get you there sooner.

You’ll help change how goods get to market and contribute to global sustainability. You’ll be empowered to bring your authentic self to work and be surrounded by diverse and driven professionals.

And you can maximize your work-life balance and flexibility through our .

Job Description

Propósito de la posición

  • El Analista de Control Audits & Monitoring seguirá las principales responsabilidades desarrolladas abajo, basado en las políticas y procedimientos establecidos por CHEP para mantener los controles, identificar y evitar desvíos que involucren la administración y el manejo de los activos de la compañía.
  • Scope

  • Países : Argentina, Chile, Perú y Colombia
  • Principales Responsabilidades

  • Desarrollo de bases de datos.
  • Revisión y ejecución de NAP (National audit plan).
  • Analizar la documentación recibida para el cierre de auditorias.
  • Monitoreo del proceso para cierre en tiempo y forma de auditorias.
  • Análisis de movimientos duplicados.
  • Calculo de tránsitos para auditorias.
  • Solicitud de Service Request para aplicar bloqueos por fechas de auditorias (Audit Date).
  • Solicitud de Service Request para aplicar ajustes por cierre de auditorias.
  • Control de creación de Service Request por parte de otras areas ( Por. Ej SR de Facturación)
  • Analizar y proceder con los balanceo de stocks.
  • Mantener actualizado Siebel & Salesforce con la información de las auditorias, de acuerdo a las políticas establecidas.
  • Actualización de KPI s para Emitters & Distributors.
  • Control y conciliación de ajustes junto al equipo de Master Data.
  • Participar en reuniones de presentación de resultados para auditorias de stocks. .
  • Aplicar políticas de Zero Harm en la actividad diaria.
  • Análisis de KPI s
  • NAP : Ejecución, revisión y validación de procesos.
  • Análisis de transferencias y recolecciones
  • Identifica información para generación de visitas.
  • Auditorias presenciales / físicas en Clientes, Distribuidores y Plantas.
  • Creación de reportes con indicadores de las cuentas.
  • Métricas

  • Indicadores (KPI’s)
  • Nivel de Cumplimiento de NAP(%). (NAP)
  • Reportes
  • Ejecución de visitas..
  • Toma de desiciones

  • El Analista Control Audits & Monitoring trabaja de forma independiente, consultando algunas desiciones al Team Leader Control Audits & Monitoring.
  • Principales Contactos Internos / Externos

  • Equipo Retail Solution .
  • CSO / Transfers Efficiency
  • Ventas.
  • Operaciones.
  • Retailers
  • Service Centers
  • Competencias

  • Análisis de datos
  • Comunicación efectiva.
  • Administración de proyectos
  • Enfocado a objetivos.
  • Trabajo en equipo
  • Resolución de conflictos.
  • Toma de decisiones de calidad.
  • Foco en el cliente.
  • Motiva a los demas.
  • Preparacion / Experiencia

  • Lic. En Administracion de Empresas o carreras afines.
  • 2 Años de experiencia minimo en auditorias, administracion y / o logistica.
  • Habilidades y conocimientos

  • Conocimiento general de negocio.
  • Trabajo dentro de las políticas de CHEP.
  • SAP, BW , Siebel, Salesforce, Power BI.
  • Conocimiento sobre procesos financieros y de auditorias.
  • Trabajo bajo presión.
  • Pro-activo
  • Office (Avanzado)
  • Ingles Deseado : Intermedio.
  • Preferred Education

    Bachelors - Business Administration / Management

    Preferred Level of Work Experience

    1 - 3 years

    We are an Equal Opportunity Employer and we are committed to developing a diverse workforce in which everyone is treated fairly, with respect, and has the opportunity to contribute to business success while realizing his or her potential.

    This means harnessing the unique skills and experience that each individual brings and we do not discriminate against any employee or applicant for employment because of race, color, sex, age, national origin, religion, sexual orientation, gender identity, status as a veteran, and basis of disability or any other federal, state, or local protected class.

    Individuals fraudulently misrepresenting themselves as Brambles or CHEP representatives have scheduled interviews and offered fraudulent employment opportunities with the intent to commit identity theft or solicit money.

    Brambles and CHEP never conduct interviews via online chat or request money as a term of employment. If you have a question as to the legitimacy of an interview or job offer, please contact us at recruitment brambles.com.

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