Salesforce Support Engineer
DataArt
Buenos Aires
hace 7 horas

About the vacancy

Our client is a financial company that operates in Canada and the USA. We are developing multiple website platforms for end users in order to make their financial operations easier.

A big part of the platform is done on Salesforce, thus for our further staffing needs we need people who can develop for it and also can support end users / operations during the client’s working hours.

There is a friendly environment and you will be able to find the tasks that are suitable for you : there are those with challenges but also there are those for the platform that need sustained development.

If you want to do meaningful stuff, not just tasks without understanding what they are for, we are definitely looking for you.

Your personal growth will depend on your proactivity and we will support you as much as we can.

Responsibilities

  • Perform Salesforce database administrator tasks, including creating and maintaining workflows, custom fields, reports, dashboard design, and data flow management
  • Provide daily support for end-users (9 AM 4PM EST), including implementation, user adoption, system configuration and maintenance, formulas, testing, data integrity, backups, and others as identified
  • Utilize analytical skills to respond to requested additions / changes and identify customizations appropriately
  • Participate in communications with the client’s operational and main stakeholders
  • Analytics and report management
  • Identify operational risks and areas for improvement
  • Manage data import, deduplication, and database cleanup to ensure data accuracy
  • Required Skills and Experience

  • At least a year of experience in administering Salesforce.com or equivalent (workflows, page layouts, training, customizations, dashboards, record types, custom objects, validations, profiles, roles)
  • Experience in integrating third-party apps with Salesforce, Data Loader, Process Builder, Marketing and Automation; technical expertise would be a plus
  • Ability to communicate in a proper manner with end users and a client’s operational staff
  • Responsible attitude to work and engineering oriented thinking
  • Spoken English
  • Additional Competencies

  • Be able to design and document views, processes, fields, notifications, custom objects, page layouts, and workflows for specific departments
  • Learn more about our policy of equal opportunities in employment

    Trabajar en DataArt es

    Primero y ante todo, las personas

    Las relaciones con los clientes y entre colegas se basan en el respeto mutuo, a pesar de nuestras diferencias

  • Relación a largo plazo
  • Respeto a la individualidad y libertad de expresión
  • Horario flexible y posibilidad de realizar home office
  • Interesantes condiciones salariales y medicina prepaga individual + familiar
  • Servicios administrativos internos de alta calidad
  • Profesionalismo

    Capacidad para desarrollar tu potencial en DataArt.

  • Equipo de profesionales
  • Intercambio continuo de conocimientos en comunidades de interés
  • Lecciones de inglés
  • Sistema interno
  • Trainings internos y externos
  • Flexibilidad

    Libertad para explorar oportunidades y obtener nuevas experiencias y conocimientos.

  • Contrato de trabajo indefinido con DataArt, y no con el proyecto asignado
  • Estructura corporativa horizontal
  • Cantidad mínima de reglas
  • Las reglas y los procedimientos pueden cambiar a medida que DataArt evoluciona. Sin embargo, mantendremos los valores que apreciamos
  • Posibilidad para trabajar desde cualquier centro de desarrollo de DataArt; asistencia para reubicación
  • Confianza

    La capacidad de contar unos con otros y la voluntad de confiar en las personas son elementos fundamentales de las relaciones en DataArt.

  • El rol de los líderes en DataArt consiste en crear un contexto en el que las personas puedan tomar sus propias decisiones
  • Reglas y políticas comprensibles que son las mismas para todos
  • No fomentamos la competitividad entre colegas
  • Un poco más acerca de las condiciones de trabajo

    No encontraste un trabajo adecuado?

    Envianos tu CV así podemos evaluar tu perfil y buscar una oportunidad que se adapte a tus skills. También, podes suscribirte a nuestra lista de correo para recibir información sobre las nuevas oportunidades.

    TRABAJA CON NOSOTROS TRABAJA CON NOSOTROS

    Telefono

  • 54 (11) 2150-6300
  • Email

    careers.ba dataart.com

    No encontraste un trabajo adecuado?

    Envianos tu CV así podemos evaluar tu perfil y buscar una oportunidad que se adapte a tus skills. También, podes suscribirte a nuestra lista de correo para recibir información sobre las nuevas oportunidades.

    TRABAJA CON NOSOTROS TRABAJA CON NOSOTROS

    Reportar esta oferta
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Inscribirse
    Mi Correo Electrónico
    Al hacer clic en la opción "Continuar", doy mi consentimiento para que neuvoo procese mis datos de conformidad con lo establecido en su Política de privacidad . Puedo darme de baja o retirar mi autorización en cualquier momento.
    Continuar
    Formulario de postulación