Sales Operations and Administration Support 
ADN Recursos Humanos
Buenos Aires, Argentina
hace 6 días

Detalle : Puntos claves :

Puntos claves :

Debe ser graduado : Excluyente ( carreras de licenciatura en administración de empresas, comercialización, etc)

Capacidad de análisis : experiencia analizando precios y proyectos ( costos, implementación, proyección etc)

SAP : deseable pero no excluyente.

La posición brinda soporte al área de ventas por lo que es importante que tenga buenas habilidades de comunicación.

A tener en cuenta :

experiencia en el área de soporte de ventas y administración ( de al menos 3 años preferentemente en multinacionales)

2. SUMMARY

This position is responsible to manage the integrity of the Customer Pricing, Rebates, Promotions and ABPs in the ERP System following Company Policy and procedures.

This position is also responsible to implement Global and / or Regional and / or Local models / projects following the strategy of the region under responsibility.

Pricing, ABP, Promotions and Rebates Management in the ERP system (SAP)

Review and analyses contracts, and discuss the distinguishing features of the products in relations to the approved pricing policy.

Demonstrate proficiency in navigating all internal resources to validate key components of a customers demographics and product mix to assure prompt and accurate price quotes are delivered to Sales.

Dairy interact with Territory Sales Managers, Account Sales Managers, and Pricing Admin to provide clear, concise and accurate responses to pricing process and price policy questions.

Effectively coordinate pricing exception requests and approval.

Continuously monitor, audits and analyses automated price quote activity to assure systematic risks are identified and corrected, sales training issues are identified and addressed, and pricing formulas and tables are properly maintained for approved pricing changes.

Supports sales representatives and channel partners in administrative areas such as order processing, customer quotes, sales information management, product training and financing Responsibilities are within the Sales Support and Administration Function as a generalist or in a combination of Disciplines

Lugar de Trabajo : Villa Bosch - Prov. Buenos Aires - Argentina

Lugar de residencia : Preferentemente por la zona.

Horario : de lunes a viernes de 8 : 30 a 17 : 15 hs

Sexo : Indistinto

Disponibilidad para viajar : -

Idioma Inglés : intermedio / avanzado

Fecha de Inicio : Inmediata

Modalidad : Relación de Dependencia

Duración : a largo plazo

Posiciones a cubrir : 1

Para Importante Empresa Multinacional

La persona que asuma este puesto tendrá la posibilidad de desarrollarse dentro de un equipo de profesionales de alta calidad, con excelente ambiente laboral, remuneración acorde al desafío, más otros beneficios

Inscribirse
Añadir a los favoritos
Eliminar de mis favoritos
Inscribirse
Mi Correo Electrónico
Al hacer clic en la opción "Continuar", doy mi consentimiento para que neuvoo procese mis datos de conformidad con lo establecido en su Política de privacidad . Puedo darme de baja o retirar mi autorización en cualquier momento.
Continuar
Formulario de postulación